Основні напрями роботи з БЖД:
Уся робота з навчання дітей безпечної поведінки має вестися з урахуванням трьох основних чинників:
екстремальних ситуаціях.
дитсадок – діти – батьки.
Тому неприпустимо застосовувати так звану “шокову” терапію з акцентуванням на страшні наслідки пожежі, повені і т.п.
Такий підхід може травмувати психіку дитини, призвести до стресів, тривог, фобій, страхів і навіть стійких неврозів.
Також потрібно враховувати вік дітей готовність дітей до сприйняття відповідної інформації.
Організовуючи роботу з навчання дітей основ БЖД вихователь повинен дотримуватись таких принципів:
Сільським – як вести себе у місті,
Міським дітям розповідати, як поводитись із свійськими тваринами, в лісі, на городі.
ознайомлення з природою, художня література, фізичний розвиток,образотворча діяльність, екологічне та валеологічне виховання.
Дітям середньої групи необхідно розповісти про властивостівогню, про наслідки необачного поводження з ним.Оскільки
дітям цього віку властиві наочно-дійові та наочно-образні форми мислення, можна такі заняття проводити, спостерігаючи за роботою кухаря на робочому місці.
Розширювати знання дітей старшої групи:
Правила пожежної безпеки: слід навчити дітей правильно користуватись телефоном, ввічливо і лаконічно розмовляти по телефону, знати телефони – 101, 102, 103, вміти чітко повідомляти необхідну інформацію.
Пізнавальна діяльність також має включати й елементарні знання про вулицю, правила дорожнього руху, безпечної поведінки на вулиці,
які систематично закріплюються й доповнюються батьками і вихователями.
Проводячи роботу з розділу “Ознайомлення з природою” педагогам слід познайомити дітей з правилами безпечної поведінки в природі, під час взаємодії з тваринами, комахами, зміями; рослинами – отруйні рослини, плоди та гриби.
Спостерігаючи за роботою дорослих – няні, мами, двірника слід познайомити дітей з миючими засобами та безпечну поведінку з ними.
Ознайомлюючи з працею лікаря – дати знання про ліки та медпрепарати.
Дитині щодня доводиться зустрічатися з різними людьми. Завдання вихователя – дати дітям поняття, що люди бувають рідні, близькі і чужі.
Вчити правил ввічливої, але обачної поведінки при контактах з незнайомими людьми.
Дати уявлення про безпечні та небезпечні іграшки та ігри.
Про те, як поводитись з живою природою, щоб не завдавати собі та їй шкоди (тварини,гриби, ядовиті рослини).
Навчально-пізнавальна діяльність з даного виду роботи має бути інтегрованою, поєднувати різні розділи програми:
“Фізичний розвиток”,”Ознайомлення з довкіллям”, “Ознайомлення з природою”, “Художньо-естетичний розвиток” – образотворча діяльність, художня література.
ФОРМИ РОБОТИ:
Розширення уявлень дітей про небезпечні предмети, явища, ситуації повинно відбуватися не лише на інформативному, а й на емоційно-чуттєвому рівні. Найефективніший засіб – художнє слово.
Дітям не подобаються моралізаторські застереження щодо правил безпечної поведінки. Художнє слово набагато ефективніше активізує дитячу пам’ять, увагу, мислення.
Використання ТЗН – ефективний метод проведення роботи з даного напряму.
Використання наочності також стане в нагоді педагогам.
Використання спеціальних іграшок та дидактичних ігор.
Ігри-драматизації, які розігруються за мотивами казок, оповідань чи проблемних ситуацій.
Надзвичайно ефективним та корисним є фізкультурно-оздоровча робота – організація Днів здоров’я, спортивних свят та розваг. Тут
дитина сама стає учасником дійства, доходить власних висновків, формує для себе певні настанови.
„Тиждень безпеки дитини” в ДНЗ. Готуючись до такого тижня, вихователі спочатку складають план заходів на цілий день. Це можуть бути такі форми роботи з дітьми:
Наприкінці „Тижня безпеки” в групах доцільно провести бесіди з дітьми з метою з’ясування, що особливо сподобалося і запам’яталося.
1 день „Здоров’я дитини”,
2 – „Дитина і вулиця”,
3 -„Дитина і природа”
4 -„Наодинці вдома”
5 – ”Вогонь друг чи ворог”
Організація роботи з батьками.
Основною умовою навчання правил БЖД є наявність позитивного прикладу з боку дорослих. Тому вихователям необхідно приділити особливу увагу роботі з батьками і переконати їх, що не можна вимагати від дитини виконання будь-якого правила, якщо близькі і дорослі самі його не завжди виконують. Розбіжності у вимогах до дитини з боку ДНЗ та батьків можуть викликати у дитини почуття образи, збентеження і навіть агресію.
Основні напрямки роботи з батьками:
Шляхом :
Instant Online Loans
2017-12-25 07:00:07cash loans loan loan [url=https://loan.us.org]online loan[/url]...
Online Essay Writing
2017-12-25 05:33:02statistics homework helper research paper online essays [url=https://researchpaper.us.com]do my research paper[/url]...
Pay Day Loans
2017-12-25 05:12:24best online payday loans best cash advance loans online direct lender [url=https://cashadvance.us.org]payday advance[/url]...
vehicle insurance
2017-12-25 04:51:18car insurance car insurance car insurance [url=https://carinsurance.us.org]cheap car insurance in michigan[/url]...
Loans For Bad Credit
2017-12-25 04:18:29payday loans for bad credit advance cash payday loan payday loans no credit check [url=https://payday.us.com]payday[/url]...
automobile insurance
2017-12-25 04:08:16go compare car insurance cheapest auto insurance quotes comparison compare car insurance quotes [url=https://comparecarinsurance.us.com]compare car insurance[/url]...
Pay To Write Essays
2017-12-25 03:58:48colleges essays college essay help college essays [url=https://collegeessays.us.com]college essays[/url]...
Write My Papers
2017-12-25 03:24:57buying essays online safe writing my essay for me writing my paper [url=https://essaywritingservice.us.org]microeconomics homework help[/url]...
Online Essay Help
2017-12-25 03:00:55argumentative essay argumentative essays my homework helper [url=https://argumentativeessay.us.com]argumentative essay[/url]...
Essay Writings
2017-12-25 02:56:03buy college essays college essay help professional dissertation writers [url=https://collegeessays.us.com]buy college essays[/url]...